contabiluldeazi

Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal

Urmatoarea informare este conceputa pentru a va aduce la cunostinta aspectele cu privire la prelucrarea datelor dvs. personale si la drepturile dvs. privind aceasta prelucrare in conformitate cu Regulamentul general 2016/679 privind protectia datelor (“GDPR”) si legislatia nationala in vigoare.

  1. Informatii generale

Noi, firma M&A FAST TAX S.R.L., cu sediul social in judetul CONSTANTA, inregistrata sub nr. J13/3830/2017, CUI 38559124, („Firma“), reprezentam operatorul in conformitate cu GDPR. Datele de contact ale responsabilului Societatii cu protectia datelor sunt e-mail: ancam_6@yahoo.com, telefon: 0721878421.

  1. Cand colectam date despre dvs.?

Vom colecta datele dvs. cu caracter personal atunci cand, de exemplu:

  • Sunteti clientul/beneficiarul unei activitati comerciale pe care o achizitionam/prestam;
  • Cumparati sau utilizati oricare dintre produsele si serviciile noastre;
  • Vizitati sau navigati pe site-ulnostru sau alte site-uri ale firmei M&A FAST TAX S.R.L.;
  • Va inregistrati pentru un anumit produs sau serviciu (exemplu: cerere oferta pe site);
  • Ne contactati prin diverse canale, sau ne solicitati informatii in legatura cu un produs sau serviciu, inclusiv canalele de comunicare asociate aplicatiilor social media cum ar fi Facebook, Whatsapp, e-mail etc.;
  • Ati acordat permisiunea altor societati, cum ar fi partenerii nostri comerciali sau asociatii nostri, precum si unor terti furnizori sau contractanti ai nostri, sa faca schimb de informatii cu noi cu privire la dvs.;
  • Va abonati la comunicari de marketing (Neewsletters), alerte sau alte servicii oferite de noi;
  • Atunci cand datele dvs. cu caracter personal sunt publice;
  • De asemenea, colectam informatii de la anumite organizatii, daca este cazul si in masura in care avem temeiuri legale in acest sens. Acestea includ agentii de prevenire a fraudelor, anuare comerciale, agentii de verificare/control, agentii de calculare a facturii si prestatori servicii contractate;
  • Utilizam cookie-uri (fisiere text de mici dimensiuni stocate in browser-ul dvs.) si alte tehnici cum ar fi web beacons (fisiere de tip imagine mici, transparente utilizate pentru a urmari miscarile dvs. pe site-ul nostru).
  1. Scopul prelucrarii

Firms prelucreaza datele dvs. cu caracter personal in urmatoarele scopuri:

  • in scopul asigurarii unei interactiuni si stabilirea unei relatii cu dvs. atunci cand avem o relatie contractuala sau un interes legitim;
  • furnizarii de produse / prestarii de servicii;
  • in vederea indeplinirii obligatiilor legale ale firmei;
  • in scopul urmaririi intereselor legitime ale firmei;
  • in urmatoarele scopuri, in masura in care ati fost de acord cu fiecare dintre ele:
  • Furnizarea de informatii cu privire la oferte comerciale;
  • Furnizarea de informatii cu privire la evenimentele Societatii;
  • Furnizarea de informatii;

 

  1. Categoriile de prelucrate

Firma M&A FAST TAX S.R.L. sunt prelucrate urmatoarele categorii de date:

  • Numele si prenumele, adresa de e-mail, telefon, date de contact, forma juridica, alte detalii oferite de dvs. in formularul de contact sau cerere oferta.
  • Istoricul dvs. de navigare din site-ul accesat, firma M&A FAST TAX S.R.L. colecteaza categoriile de site-uri web pe care ati navigat de pe mobilul, dispozitivul sau PC-ul propriu. Utilizam aceste informatii privind interesele pentru a va trimite oferte de marketing personalizate sau pentru a va arata reclame personalizate.
  • Informatiile pe care le obtinem din alte surse, cum ar fi autoritati publice sau private, agentii de prevenire a fraudelor, precum si de alti furnizori de date. Acestea includ date demografice, date referitoare la interese, precum si comportamentul la navigarea online;
  • Nivelul serviciilor care vi se presteaza – de exemplu, probleme operationale si alte evenimente care pot afecta serviciile noastre;
  • Raspunsurile la invitatii si confirmarile de participare la evenimente.

 

  1. Temeiul juridic al prelucrarii
  • Baza legala pentru colectarea si procesarea datelor dumneavoastra pentru fiecare din scopurile mentionate mai sus este:
  • Contractul de furnizare sau prestari servicii la care dumneavoastra sunteti parte sau cererea dumneavoastra inainte de incheierea unui contract;
  • Interesele comerciale legitime ale firmei, de exemplu, prevenirea fraudelor, mentinerea securitatii serviciilor noastre, marketing direct si imbunatatirea serviciilor noastre. Ori de cate ori ne bazam pe acest temei juridic pentru a prelucra datele dvs., evaluam interesele noastre comerciale pentru a ne asigura ca acestea nu prevaleaza asupra drepturilor dvs. In plus, in unele cazuri aveti dreptul de a va opune acestei prelucrari. Interesul legitim al firmei pentru a ne permite exercitarea drepturilor prevazute de lege in favoarea noastra, pentru a actiona in justitie contra oricerei activitati ilegale sau care prejudiciaza Societatea;
  • Conformarea cu o cerinta legala imperativa, de exemplu, cerinte contabile si fiscale, care fac obiectul unor politici interne stricte (cum ar fi perioadele de pastrare), proceduri si dreptul dvs. de a restrictiona utilizarea datelor proprii, care controleaza obiectul serviciilor noastre ce vor fi prestate;
  • In plus, in masura in care ati fost de acord, consimtamantul dumneavoastra. Prelucrarea datelor cu caracter personal in baza consimtamantului reprezinta un scop aditional prelucrarii datelor personale in vederea executarii contractului la care sunteti parte si nu conditioneaza furnizarea/prestarea serviciilor contractuale;
  • Prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public.
  1. Perioada de pastrare

 

Vom pastra datele dvs. personale atat timp cat este necesar, sau permis avand in vedere scopul (scopurilor) pentru care au fost obtinute si in conformitate cu cele prezentate in aceasta Nota de informare. Criteriile utilizate pentru a determina duratele perioadelor de pastrare includ:

  • durata de timp in care avem o relatie in desfasurare cu dvs;
  • perioada de timp necesara executarii obligatiilor si drepturilor asumate contractual, respectiv pentru o perioada egala cu perioada stabilita de cerintele legale de pastrare a informatiilor, al legislatiei fiscale/financiare, al altor legi, reglementari si/sau altor prevederi specifice;
  • daca exista o obligatie legala sub a carei incidenta cadem;
  • daca pastrarea este recomandabila in lumina pozitiei noastre juridice (precum punerea in aplicare a Termenilor si conditiilor, termenelor de prescriptie aplicabile, a litigiilor sau a investigatiilor de reglementare). Cand nu mai avem nevoie de datele dvs. personale, le vom sterge sau le vom distruge in siguranta. Vom analiza, de asemenea, daca si cum putem minimiza in timp datele personale pe care le folosim si daca putem anonimiza datele dvs. personale astfel incat sa nu mai mai poata fi asociate cu dvs. sau sa va identifice, caz in care putem utiliza aceste informatii fara alta instiintare in plus.
  1. Utilizarea de catre minori
    Site-ul si serviciile noastre nu sunt directionate pentru persoane cu o varsta de mai putin de saisprezece (16) ani, si noi nu colectam cu buna stiinta Date personale de la astfel de persoane. Daca varsta dvs. este sub varsta relevanta pentru consimtamant in jurisdictia dvs., veti avea nevoie de permisiunea parintelui sau a tutorelui dvs. legal pentru a utiliza Site-ul si serviciile noastre. Va rugam sa va consultati cu parintele sau tutorele dvs. legal inainte de a utiliza Site-ul sau serviciile noastre. Daca ne furnizati date cu caracter personal ale persoanelor cu varsta sub saisprezece (16) ani, declarati ca aveti autoritatea corespunzatoare pentru a face acest lucru si ca puteti demonstra la cererea companiei aceasta autoritate.
  1. Drepturile dumneavoastra

Regulamentul confera persoanelor carora li se prelucreaza date personale o serie de drepturi. Astfel, pe langa drepturile existente in prezent, regasim si dreptul la portabilitatea datelor si pe cel de stergere a datelor. Pe scurt, drepturile pe care le aveti:

  • Dreptul de a retrage oricand un consimtamant dat in vederea opririi unei prelucrari a datelor care se bazeaza pe consimtamantul dvs. Retragerea nu va afecta legalitatea prelucrarii pe baza consimtamantului acordat inainte de retragere, pentru executarea unui contract, in vederea indeplinirii unei obligatii legale sau in scopul urmaririi intereselor noastre legitime.
  • Dreptul de acces – inseamna ca aveti dreptul de a obtine o confirmare din partea noastra ca prelucram sau nu datele cu caracter personal care va privesc si, in caz afirmativ, aveti acces la datele respective si la informatiile privind modalitatea in care sunt prelucrate aceste date.
  • Dreptul la portabilitatea datelor – se refera la dreptul de a primi datele personale intr-un format structurat, utilizat in mod curent de catre noi si care poate fi citit automat, dar si la dreptul ca aceste date sa fie transmise direct altui operator, daca acest lucru este fezabil din punct de vedere tehnic.
  • Dreptul la opozitie – vizeaza dreptul dumneavoastra de a va opune prelucrarii datelor personale atunci cand prelucrarea este necesara pentru indeplinirea unei sarcini care serveste unui interes public sau cand are in vedere un interes legitim al operatorului. Atunci cand prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct sau prelucrari efectuate in baza consimtamantului expres, aveti dreptul de a va opune prelucrarii in orice moment.
  • Dreptul la rectificare – se refera la corectarea, fara intarzieri nejustificate, a datelor cu caracter personal inexacte. Rectificarea va fi comunicata fiecarui destinatar la care au fost transmise datele, cu exceptia cazului in care acest lucru se dovedeste imposibil sau presupune eforturi disproportionate.
  • Dreptul la stergerea datelor („dreptul de a fi uitat”) – inseamna ca aveti dreptul de a solicita stergerea datelor cu caracter personal, fara intarzieri nejustificate, in cazul in care se aplica unul dintre urmatoarele motive: acestea nu mai sunt necesare pentru indeplinirea scopurilor pentru care au fost colectate sau prelucrate; va retrageti consimtamantul si nu exista niciun alt temei juridic pentru prelucrare; va opuneti prelucrarii si nu exista alte motive legitime care sa prevaleze; datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal; datele cu caracter personal trebuie sterse pentru respectarea unei obligatii legale; datele cu caracter personal au fost colectate in legatura cu oferirea de servicii ale societatii informationale.
  • Dreptul de a depune o plangere – poate fi exercitat in cazul in care considerati ca drepturile de care beneficiati in calitate de persoana vizata au fost incalcate. Va puteti adresa oricand, cu o plangere sau sesizare in acest sens, Autoritatii Nationale de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania (fax: +40 318 059 602, email: anspdcp@dataprotection.ro). De asemenea, puteti introduce o actiune in justitie, pe rolul instantelor judecatoresti competente.

Pentru exercitarea acestor drepturi, precum si pentru orice intrebari suplimentare cu privire la aceasta informare sau in legatura cu utilizarea de catre firma a datelor personale, va rugam sa contactati ofiterul nostru pentru protectia datelor, alegand oricare din modalitatile de comunicare descrise mai jos. Ne puteti contacta:

  • Prin email – la adresa: ancam_6@yahoo.com; 
  • Personal sau printr-o cerere trimisa prin posta – la sediul firmei (la adresa mentionata in site).